mandag 9. desember 2013

Ny uke


Gull inspirasjon


Så var det mandag igjen!
Helgen går så altfor fort, rekker bare halvparten av
 det vi skulle gjøre.
Vi holder på med lille badet oppe og denne uken har 
Jordbærmannen lovet at vi skal bli ferdig♥
så nå krysser jeg fingrene og håper på nytt bad til jul*smile*

Som jeg har sagt tideligere så har gull flyttet inn i Jordbærveien 4.
Jeg hadde aldri trodd at gull kom til og være hoved fargen på Jordbærveiens julepynt i år*smile*
Så feil kan man ta!


Ønsker alle en fin ny førjulsuke
Mari

3 kommentarer:

  1. Så masse fin gullinspirasjon og flott du har pynta på hylla:)
    Ønsker deg fine førjulsdager!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Superlekkert med alle gulldetaljene ♥

    SvarSlett
  3. JEG LIKER GULL SÅ GOD
    SÅ HER FIK JEG STJERNER I ØYNENE:)
    LYKKE TIL MED BADET
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Tusen takk for din hilsen ♥