mandag 18. november 2013

MANDAG



Siste feriedag i dag så er vi tilbake til hverdagen!
Må innrømme at jeg kunne hatt noen dager til♥
Men i løpet av disse dagene har jeg fått gjort mye og
 lommeboken er snart tom*smile*
Ny farge har kommet inn: GULL!
Startet på julepynting!
Nye juleduft lys!
Ny spisestuesofa!
Samlet inn mye kvist, små trær og kongler!
Før juls vask!


Denne siste ferie dagen skal tilbringes i Oslo!
Der jeg skal være med min bestevenninne på
brudekjole prøving♥
Tror dette kommer til 
og bli en
 fantastisk 
dag♥

Ønsker alle som titter innom en fantastisk ny uke
Mari

1 kommentar:

  1. Å så fint du har det! :D Skikkelig hjertebank av den sofaen! Og vasen med konglene i var så skjønn!:) Kan jeg spørre hvilken farge du har på veggen? Går i oppussingstanker jeg vettu;)

    SvarSlett

Tusen takk for din hilsen ♥