lørdag 13. april 2013

En liten kopp San Francisco





Til jul fikk jeg og jordbærmannen 
et lite kremmerhus fylt med:

"Marshmallow Fudge
Hot Chocolate
mix for tow"

 og nå var det på tide og smake på denne herligheten fra
 San Francisco:)




 For oss Nordmenn som bruker Toro rett i koppen kakao ble dette i det søteste laget.
Jordbærmannen tok en slurk og ristet på hode, mens jeg klarte 4 1/2 slurk *smile*
Uansett er det moro med gaver fra utlandet og moro å prøve noe nytt hihi!



Velkommen til nye følger og tusen takk for alle koselige hilsener♥
Lørdags klemmer 





6 kommentarer:

  1. Hehe :) Går det an at noe er FOR søtt, altså? ;)

    Den SER i hvert fall god ut.. Og som du sier, alltid kjekt å prøve noe nytt.

    Ha en fin lørdagskveld!
    Klemmer fra Lite hi

    SvarSlett
  2. Ser veldig godt ut da :D


    God Søndag,
    Klem Klem☺

    SvarSlett
  3. Hihi ja det kan fort bli for søtt og det er ikkje alltid godt det,såg jo innbydende ut:)
    Alltid kjekkt å prøve noko nytt sjølv om smaken ikkje alltid er topp:)

    Fine søndag til deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. He he! Jeg har prøvd litt forskjellig snop fra USA og det kan fort bli for søtt ja! Men det er jo kjekt å prøve noe nytt også :)
    Ønsker deg en fin søndag. :)
    Klem <3

    SvarSlett
  5. Ser veldig godt ut, men det kan vel fort bli litt for søtt;) Men morro å prøve noe nytt!:)

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  6. Ser kjempegodt ut da, men amerikansk er vel alltid ganske søtt....
    Legger meg som følger og kommer igjen!! Velkommen innom min blogg!!
    Klem Siri

    SvarSlett

Tusen takk for din hilsen ♥