tirsdag 9. oktober 2012

Inspirasjon fra gammle julemagasin...



Det er inne dag og jeg koser meg med gamle julemagasin:)
På jakt etter inspirasjon og gode ideer til hjemmet, julegaver, matoppskrifter og ikke minst julekosen:)




Jeg syntes dette er den fineste tiden av julen
  • Ventetiden
  • Forberedelser
  •  Forventninger
  •  Julestemning
  •  Luktene som etter hvert kommer inn i huset

Jeg gleder meg spesielt til jeg og en venninne skal på vår årlige "juletrefangs":) Da kommer vi tilbake med flere juletrær i forskjellige størrelser og slag. Et hus kan ikke ha får mange juletrær mener vi:)


Kosekroken min
Jeg må også nevne en fantastisk fin juleblogg, som jeg koser meg med i denne tiden.

Jul i spisestuen vår i fjor


 Ønsker alle en fin tirsdag:)
Mari


4 kommentarer:

  1. Hei Mari.
    I dag er det virkelig jule stemmnin både hos deg og meg ser jeg, du har jo laget et skikkelig fint jule innlegg, jeg er så enig.
    I dag har jeg pakket inn julegaver og kjenner jeg gleder meg til alle julemagasinene kommer i butikken.
    Så flott blogg du har , jeg la meg til som følger hos deg.
    Velkommen inn til meg også.
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  2. Hei Mari :)
    Så herlig blogg du har, og så mange fine
    innlegg og bilder - og ikke minst variasjon
    Her la jeg meg til som følger ღ gleder meg
    til å titte inn her til deg fremover....
    Og det var virkelig et julestemningsinnlegg
    jeg kom over her - så herlig ღ Her har jeg
    kjøpt meg to julemagasiner, men ennå ikke
    fått tittet i dem... Ønsker deg en fin, fin
    uke videre. Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Så herlig med et juleinnlegg:)
    Jeg er og veldig glad i julen, og tenkte på og ta ned de gamle julebladene snart jeg og:)
    Har kjøpt to nye alt, hihi ♥
    Takk for hyggelig hilsen hos meg, slik fant jeg deg:)

    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  4. hmmmm... nå ser jeg jo at jeg har vært her før, hehe:) Kjente meg bare ikke igjen med en gang:)

    SvarSlett

Tusen takk for din hilsen ♥