mandag 24. september 2012

Høstlunsj med Blueberry crumble cake

Nå er det under to uker igjen til termin og jeg er utålmodig. Vente tiden har vært lang, så jeg blir veldig glad når jeg kan fylle dagene mine med små prosjekter, kafebesøk eller lunsj besøk av gode venninner:)
I dag fikk jeg besøk av ei god venninne og hennes nydelige datter på 8 måneder. De hadde med seg en nydelig Blueberry crumble cake ,som jeg kan virkelig anbefale:)
  
Det er alltid så moro når vi får besøk av små barn, da får jeg prøvd alt jeg har kjøpt til lille Isak :)
 Av alle leken jeg hadde funnet frem, var det denne treleken som falt best i smak.  Den lagde en helt fantastisk fin HØY banke lyd når hun banket i bordet:) Hun storkoste seg mens hundene så forundret på henne, "hva er dette for noe bråk?" De vet nok ikke hva de har i vente om bare få uker:)


Det tok ikke lange tiden før Ellie sovnet etter et veldig koselig og spennende besøk:)

Håper alle får en fin uke:)
Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din hilsen ♥