mandag 28. mai 2012

Deilige sommer dager:)

Det blir ikke tid til så mye blogging om dagen, dagene blir tilbrakt ute i hagen:) Vi har mange prosjekter som tar mye tid. Det vet jo alle dere som har bygget nytt hus, uterommet er ikke gjort på en, to , tre. Men vi er godt igang, og snart er verandan ferdig:) 

 Godt med litt hjelp fra nabogutten (fadderbarne vårt)

Sommer og sol
Vi i Vestfold har hatt en uke med sol og sommer og vi passet på å ta noen deilige ferie dager i Sverige:) 
Vi bodde i den lille fiskebyen Hunnebostrand som ligger ikke langt fra Strømstad. Vi var litt tidelig ute, så sommer sesongen hadde ikke begynnt der nede ennå. Så vi hadde stedet nesten for oss selv.


Selv om disse dagen var satt av til kjærestetid og deilig mat, ble det litt tid til shopping også:) 
Vi var innom en Sia butikk som hadde tatt inn flere produkter fra "Kidsconcept", så endelig fikk jeg kjøpt meg ABC bokstavene i blå som jeg hadde ønsket meg og klossene fra Pumkin:)


Jeg håper alle sammen har hatt en fin pinsehelg:)
Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din hilsen ♥